13 نظر در رنگ کردن و طراحی خانه

نوشته شده توسط:غفققبی لقبی | ۰ دیدگاه


13 نکته در رنگ کردن و دکوراسیون خانه

اگر قصد داررید منزل با طراحی ویژه و خاص دارا باشید با ما همراه شوید.

در این مقاله از پینکهای جذاب و ورزشی برای چیدمان و رنگ وسایل اتاق خواب استفاده شده است که به طورحتم می شود گفت این چنین مدل و رنگی با مزاج هر شخصی خوشایند است .


کل کاری که انجام داده ایم!
در کل ، همانطور که در تصویر زیر می بینید ما بعد از طراحی و دکوراسیون این اتاق خواب به این مدل رسیده ایم که در نهایت بسیار حذاب و دیدنی می باشد و در زیر برایتان یکی یکی مراحل را به همراه تصاویر مربوطه توضیح داده ایم که با بهره گیری از آن می توانید اتاق خوابی مانند تصویر زیر داشته باشید.

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


رنگ های استفاده شده
در کل باید گفت برای رنگ آمیزی و چیدمان این اتاق خواب زیبا از ترکیب رنگ های سفید و سبزو زرد و آبی و صورتی استفاده کرده ایم. رنگ زرد آفتابی برای دیوارها تا اتاق ما از جذابیت بیشتری برخوردار باشد و رنگ سبز هم مانند روزهای زیبای بهاری و رنگ آبی به مانند آرامشی که در رنگ آسمان و دریا وجود دارد و استفاده از رنگ صورتی برای ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر پیشنهاد شده است.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


شابلون لوازم جانبی و شخصی
روی وسایل و لوازم شخصی شابلون های زیبایی زده و طرح های زیبایی میزنیم .مثلا کمد طبقاتی اتاقمان را در نظر گرفته و روی یکی از کشوهای آن طرح های زنبوری می زنیم و سپس با قلم مو روی آن رنگ صورتی می زنیم و در نهایت می گذاریم تا خشک شود و سپس با کمک قلم موی نازکی روی آن یک علامت اختصاری از نام خود را می نویسیم و در آخر روی آن اسپری ثابت کننده می زنیم و اجازه می دهیم تا مدتی بماند تا کاملا خشک شود.

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


چراغ مطالعه شخصی
یک چراغ مطالعه سبز رنگ و جمع و جور را تهیه می کنیم و آن را روی میز صورتی کنار تخت قرار می دهیم و از آن به هنگام احتیاج به نور در شب ها و یا به هنگام مطالعه استفاده می کنیم.

 



    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...